Onsdag

Om just detta nu hade varit för ett år sen istället hade det varit en galet glad tjej som satt här, en emilinda som satt med sina OPbrudar på skolan och som va glad över att de skulle vara helg vid dagens slut.
Livet skulle kännas så lätt, studenten närmade sig och alla roliga grejjer runt omkring var i full gång, mösspåtagning, ölbrännboll, poängjakt osvosv..
Hon hade en andra halft som det kändes bättre med än på länge. lycklig tjej x 100!

En månad senare var allt kaos, studenten var avklarad och jag hade ingen aning om vad framtiden hade att erbjuda. Min andra halva var inte längre min andra halva, allt som hade varit tryggt var borta. Förutom min fina vackra bästa familj som alltid står på min sida!!
Det var en hemsk tid i mitt liv som jag inte vill uppleva igen, så dåligt som ja mådde under en period där i början av sommaren 2009 har jag aldrig mått och jag hoppas ja slipper det igen.
MEEN, den hemska tiden som just nu tar upp en stor del av mitt tänkade eftersom det börjar närma sig precis ett år sen, har gjort mig till den männska jag är just nu, en männsika jag gillar bättre än den jag var innan. Jag har fått tillbaka en massa underbara människor i mitt liv som jag hade tappat bort under en period och jag är faktiskt lycklig!
Dock har jag tappat en hel del månnsikor ur mitt liv också som jag gärna hade haft kvar.. Klassen saknar jag som inget annat OCH min andra familj som ja praktiskt taget bodde hos under mina tre år på hjalmar saknas i mitt liv. Men jag antar att de här är livets gång. Även fast jag hoppas att ingenitng liknade ska hända mig igen så är jag rätt övertygad om att de inte var sista gången..
men som jag nämnde tidigare, jag har blivit den jag är pga allt detta och jag är lycklig!

Idag är de hur fint väder som helst, och jag jobbar.. Är just nu hemma på lunch.
Utanför klipper de gräset och det luktar så himla mycke sommar.. jag är kärkärkär i våren!

I morgon är jag ledig och ikväll blir det utgång med mina bääääsat brudar, kommer bli otroligt roligt och jag är taggad till tänderna!

ses i simman ikväll foolks!

eyy! <3

Kommentarer
Postat av: timpa

saknar er alla! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback