Onsdag

sitter här och inser att de va en hel vecka sen ja skrev sist!
De har hänt mycke sen dess så ja orkar inte skriva så mycke men här kommer en liten sammanfattning!

- hade världens myskväll med massa prat och vin på pause i fredags med finaste tjejerna!
- på lördag kom en drös med ännu fler fina tjejer OCH killar hit och vi hade en hejjdundras fest som va de roligaste ja vare med om på länge, älskade det!
- Har jobbat en del
- HAR BYTT BIL, får hämta min ögonsten nästa vecka och jag längtar efter den!
- Jag och eric har varit till en fotograf och tagit bilder. Han tog studentkort och sen tog vi nåra syskonkort tillsammans! det var roligt och fotografen var himla duktig!  

ja, de var en del av allt som hunnits med sen sist..

Just nu då? joo, de är onsdag och de ät student tider..behöver ja ens nämna att ALLA är ute, alla utom jag känns de osm just nu.. men de gör inget.. för ja är duktig och jag ska hålla mig från alkolholhaltiga drycker hela veckan så jag ska nog bara ligga och mysa i soffan ikväll som de känns just nu, koka te och njuta av livet! fy fanken vad de lät bra.. så blir det! :D

men nu ska ja kila.
vad gör ni ikväll?

/ E

Kommentarer
Postat av: sofiai

Jag sitter i Umeå. Väntar på att magnus ska komma hem så jag och Anki kan åka ut på stan och Rixfm festivalen! Du skulle ha varit här :) <3

Postat av: moa

Tack för senast emilinda! ;D det var verkligen jätteskoj!! Nu när jag läser din blogg kom jag helt plötsligt på att jag måste ha ett par skor och nån väska hemma hos dig, haha. Men jag kommer och plockar upp dem nån dag framöver när du är hemma!

2010-05-29 @ 17:40:08
URL: http://moaullen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback