Måndag

Sist ja skrev här vad i Torsdags.. sen dess har det hänt rätt mycket..
I fredags kom sandra hit och vi va ut på valborg, dock var jag nykter och det blev en tidig hemgång för mig eftersom ja började sju på lördan! :)
Men så länge jag var ute var det roligt, härliga tjejer förgyllde kvällen väl! :)
Lördan jobbade jag som sagt och på kvällen chillade vi, bakade kladdkaka och grabbar kom och åt upp den :p Böla hann få pböter utanför min port och vi fick skratta åt de:p
Både jag och sandra va sjukt trätta så vi somnade ganska tidigt!
Söndagen bestod även den av jobb, slutade 1300 och då hade sandra begett sig till ström så ja tog och spontan hoppade på bussen till Hoting:)
De va nog det bästa jag gjort.. Mamma och Pappa hade precis kommit hem från Ryssland när jag kom hem vid halv sex, Vadim va också med dem och OOJJJ vad roligt de va att träffa dem alla tre!!
Lite senare på kvällen kom Emmaskoggis till mig och hon var verkligen efterlängtad så gårdagen va verkligen en braaaa dag! fick träffa många braisar! :)
I morse klev jag upp klockan nio, la mig i fusksolen en halvtimma, duschade och sen hoppade ja in i bilen och for till tvåtjärn och gosade med min favoritgrabb! MYSMYSMYS!
Va där tills ja var tvungen att fara och hämta väskan för att åka tillbaka hem till stan igen för en kväll med jobb.. Nu har jag just kommit hem efter min första kväll på jobbet, :)

Blev verkligen en snabbvisit till Hoting men de vare värt, jag mår bra där!!! och nu när jag inte bor där så kan jag uppskatta det så himla mycke meer.  Mitt liv är så jävla bra just nu! PUSSPÅDET!
Livet  blir verkligen inte mindre bra av att veta att på torsdag sätter jag mig på tåget ner till huvudstaden för att få se LADY GAGA på fredag.. åhhhh ja längtar verkligen ihjäl mig!!!!! kommer bli såååå bra!

I morgon väntar jobb 7-12 och sen lite andra uppdrag+ att norren fyller 23 så ska hinna kila till henne och säga grattias också, :)

bjuder på en bild på min prins som jag tog idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback