Måndag

Och dagen har bestätt av lite jobb och lite annat..
jobbade till tolv i dag.. sen har jag hunnit uträtta en del ärenden, springa på bolaget, skjutsa mina finagrabbar en del och sen slutligen fo ja hem och njöt av solen på ballen flera timmer.. mums vad ja älskar solen! hoppas den vill stanna tills på fredag OCH lördag! :)

Ikväll är de den så kallade körfältsgrillen för studenterna och jag har kört dit bror å hans kompisar och hela stan kryllar ju av vita mössor och studenter. Är en aning bitter ikväll och tycker ja är född ett år för tidigt, men jag har ju faktiskt gjort allt de där roliga en gång så ja antar att ja får vara nöjd! men men!
Jag är iaf sjukt avis på dem ikväll..
Själv ska man ju upp på jobbet i morn så de är bäst att hålla sig lugn! ;)
Annat blire på Lördag då det är premiär för logen, då äre veeeeerkligen sommar å ja längtar.hoppas bara att ja får vara ledig så ja kan åka hem och inviga ordentligt! :D
Håller tummarna!!!!!

Så om det blir så att ja är ledig och ja ska hem så kan ja lova er en fet förfest hos wallins i västra, ;) vi kör en repris från förra årets höjjdare!! 
Right annis? ;) 

<3<3<3 

Kommentarer
Postat av: Anna Marica

LÄTT ! Fullast vinner som vanligt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback