Lördag

Sitter återigen på tåget, denna gång påväg norrut- alltså på väg hem till östersud igen efter en heeelt jävla underbar vistelse i huvudstaden..
Gårdagen spenderades på stockholms gator och affärer, hittade en del. Hittade min jeansjacka som jag har sagt länge att ja vill ha, köpte den på JC och jag gillar den riktigt mycket..
Vid halv tre åkte vi ut till globen, där gick vi och käkade lite och så för att sedan ställa oss i kön till Gaga.
Redan där va stämningen på topp, några tjejer som stod framför oss hade verkligen gått in för kvällen och satt Colaburkar i håret. så jävla coola.. tyvärr va de så töntigt att de inte fick ha kvar dem pga att man inte fick ha med sig burkar in på konserten.. tråkigttråkigt!
Aja, resten av kvällen vet jag inte ens hur jag ska beskriva.. de va så underbart så jag hittar faktiskt inga ord, Jag och anna stod riktigt långt fram och de va gryymt, stämningen var underbar och lady Gaga var helt fantastisk. Jag har varit kär i henne sen jag såg henne första gången, förra året på yran men nu är ja nykär, igen!
Mumsmumsmuns!

Tyvärr hade vi bara min dåliga kamera så bilderna blev inte så bra

Nu ska jag ringa till mamma och höra hur deras läge ser ut, så ja kan bestämma om jag ska åka till Hoting när jag kommer hem eller om jag stannar!

heeejhej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback