va äre för da ida? vavavava?

Fredag ida å de är ALLTID bra dagar!  Men den här kommer bli så fett himla bra, de vet ja. de kommer bli årets kväll å ja är taggad till tänderna..
Va äre för speciellt dårå?
Joooo, de är fredagen efter att sofia fyllt 20 vilken betyder middag med några av min allra fiiiiinaste vänner!
Ille kommer hit från hoting i helgen igen, Sandra kommer från solle igen och emmis ha åkt hela vägen från sälen!
Vi ska käka, dricka gott å köra gärnet ikväll. efter vi käkat kommer de lite mera folk också så de kommer bli kuul!
Utgång sedan på G3 (och olles?) blire det nog! :)
bästbästbäst!!

Utgång i morgon också och då blire förpärla in my place, så om ni känner er manade och känner att ni har lust, kom vettja!

igår dåråå.
JAg och sofia kilade runt på stan i 100 km/timmen för att hinna med den rätta bussen upp till henne sen.
Väl där käkade vi smörgåstårta och sedan kilade vi ner på stan å mötte upp alf för en fika (!) nyttig dag.. haha!
Åkte hem, chillade å sen tvingade jag min vän Djuse att fara på hockey i brunflo för ja har ingen bil i veckan så ja kunde inte ta mig dit själv.. Så så blev de. rätt trevligt men de va den bedrövligaste matchen ja sett, 11-0 till brunflo när vi kilade hem efter andra perioden! :p

förresten, på tal om att inte ha någon bil. Snacka om att man känner sig helt jävla handikappad.. hur tusan klarade man sig i 18 år utan bil å körkort, helt galet..
men ja ska nog vänja mig, tanken är att ja ska sälja/ställa av min bil till hösten när ja troligtis ska börja plugga!

Ne, nu ska ja ta på mig lite kläder, plugga in ipoden i öronen och ta en lång prommis i det fina vädret!

ses i dimman ikväll hoppas ja gott folk!!
hejehjeheejhjeehjheejhejehejeh


Kommentarer
Postat av: sofiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaa

TTTTTTAAAGGGAAAA :D

2010-03-12 @ 11:41:44
Postat av: tina

finns alltid sovplats! :D Jag har mycket platser :D

2010-03-13 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback