två dagar

Nu har två dagar i hoting gått och de känns alldes lagom, nu är ja redo att åka tillbaka till stan igen.. å de tänker ja göra också.. om ca 1,5 timma kilar ja iväg igen! sköönt!
Månda eftermiddag for jag pappa och mamma iväg till lillbusen i tvåtjärn å hälsade på .. de va mysigt, känns som de va evigheter sen ja träffade han nu! :)
När vi kom hem åkte ja till bobergs, anna va ju här och när så är fallet bor ja nästan där känns de som. HAHA!
Gustav och hans anna va också där.. trevligt trevligt.. vi kikade på svenska hollywood fruar å lite så! :)
Idag klev ja upp, fixade lite med universitetet och grejjer å sen kilade ja till arvid å anna igen.
Lisa skulle till dorotea så jag, anna, anna och arre hängde med!!
Resten av dagen har vi bara chillat å klockan sex kommer annorna och hämtar mig och vi far som sagt till stan, kommer bli kalas! :D

Nu ska ja skynda mig ut på byn å handla så vi har nånting i kylskåpet när vi kommer till stan igen å sen ska ja ta en dusch.
sååå haare vettja!
hejehejehejehejeheejeheje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback