Torsdag

Nu äre de torsdag och snart har jag varit min vecka i Hoting.. Nu kommer ja bara till nästa problem.. ja vet tusan inte hur ja ska göra i morgon.. ska ja följa med familjen till jorm eller ska ja åka hem till östersund??
Om de hade varit fint väder hade ja knappt funderat men nu känns de så onödigt att fara till fjällen om de ska va sånt här väder! :/ + att ja längtar ju faktiskt heem, de gör ja!! OCH att sandra kommer till stan i helgen.
Just nu lutar det nog åt att det blir östersund i morgon direkt när jag slutar 13.30.
tror nääästan jag har bestämt mig.
Har förresten massor att göra där.
Måste tvätta och veeerkligen putsar fönsterna, nu när solen har varit framme har man verligen sett hur skitiga de är, och de är INGEN rolig syn! :P
haha!

aja, jag får se i morgon hure blir! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback