Tisdag

nu vare ett tag sen ja skrev här faktiskt..
Fredagens bravader var roliga, de spårade ur totalt, men vad gör väl de om hundra år? tack iaf för en roolig kväll,:)
Lördag åkte jag med gustav hem till östersund igen.. där har ja spenderat helgen och den har varit grymt lugn och skön, lite jobb och mycke slapp, grymt fint väder å bra människor fyllde min helg!
bästbästbäst..
Tisdag nu och jag är åter i Hoting för att jobba.. fy fanken vad ja är lesspå att vara här. men som ja sagt mpnga gånger.. jobba måste ja ju gör för att kunna leva.
Räknar iaf redan ner till helg nu.  Den vet ja däremot inte hur den ska spenderas.. om de är fint väder så följer jag nog med familjen till jorm, annars åker ja till stan på freda! :) 
tiden får utvisa vad som händer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback