tackla av

ja, de är just vad ja känner att denna blogg håller på att göra.
De känns så himla oinspirerande att skriva i den.. ja vet inte varför. så ja håller på att överväga att lägga ner den helt å hållet, men ja får tänka på saken ett tag till!
Är ialla fall tillbaka i stan, kom hit i tisdagskväll med anna. Vi lyssnade på gaga hela kvällen, drack bacardi och möös gärnet!
Onsdag kom å anna åkte på en arbetsinterjuv. de verkligen älskade henne så hon ska börja jobba som instruktör på fristilen här i östersund till hösten, å ni kan verkligen förstå att ingen, INGEN är gladare än jag att annis och arre ska bli östersundsbor!!  weweweweew!
Sedan på kvällen åkte anna hem och jag åkte till sofia på födelsedagskalas, hon fyllde ju faktiskt 20 igår, de är inte illa.. så grattis i efterskott till henne!<3
När kalaset var slut tog ja en prommis till lugnvik å sen blev de soffhäng resten av kvällen!

Idag är jag uppe med tuppen(?) och ska snart ta å städa ihop lite här i lägenheten sen göra mig i ordnning för att gå in til stan och möta upp sofia för lite inhadling av grejjer tills i morn, för då äre fest som står på agendan.
EMMA MÄRTA SKOGLUND kommer även hit i morgon, livet är jävligt bra just nu känner ja.. fy fanken!!

Hoppas dagen går fort så ja får freeeeeeeeeeeedag!

hejhejehejehjejhehjehjejhjehej

Kommentarer
Postat av: Anna Marica

Jag skrattade hela vägen hem för jag tänkte på minen du gjorde när du sa: "såg du hur han fick hä in bajskorven igen" HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback