Onsdag, beslutsångestens dag

Idag är det onsdag och jag har väärldens beslutsångest.. Grabbarna ska ut ikväll + att hanna kommer från sundsvall och ska ut också,  en del av de har ängnat tid åt att övertala mig om att följa med.. jag hade egentligen bestämmt mig för att inte gå ut men nu vet ja inte längre.. de känns ju faktiskt himla kul också. men jag har ju hela dagen på mig att fundera så ja får se..
lutar kanske liiite åt att de blir utgång ändå, MEEEN JA VET INTE! åhh! haha!
Aja, jag får fundera vidare! :)

I morgon vet ja däremot exakt vad jag ska göra..
Ska städa och tvätta så att allt är perfekt när ja kommer tillbaka hit efter påsk, dra ur alla sängkläder och bädda rent å fint! de är nog de bäästa som finns!
Sen när eric slutar skolan kilar vi till hoting, packar ihop lite å sen åker vi dirket vidare till jorm! :D Vädret ser inte allt för lovande ut, men de gör inte så mycke, de ska bli häärligt i alla fall!!

så om ja inte hinner skriva mera innan påsk så får ni ha världens bästa helg! :)

hejehjehejjehejehehejeh!

Kommentarer
Postat av: Anna Marica

Jaa! Vad roligt! Kan vi glida runt på våra coola cyklar till sommaren ilag då :) PUSS!

Postat av: Hanna

& din svikare svek oss. hoppas på att du hänger med nästa gång jag dyker upp!

2010-04-09 @ 18:46:46
URL: http://hannaloovgren,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback