Måndag

Dålig uppdatering, igeen! jag vet.. jag är kass pådetta.. men ja antar att de är våreb som börjar komma som gör sitt.. ja har inte tid helt enkelt!
Nu har iaf heela helgen gått och den har varit hur bra som helst!
I fredags jobbade jag till 12.30, då mötte jag upp sara på caféet för en lunch, det var trevligt.. blev en snabbis, men vi hann ju se att vi levde båda två iaf! :)
Efter det så åkte ja dirket till stan, väl där tog ja en dusch, fixade mig och sen åkte jag på pause och mötte Moa, sofia och sandra!!
efter några timmar där så kilade vi på jämtk
raft och skulle se fotboll men vi hade missuppfattat tider och annat så när vi kom dit var det 3 minuter kvar av matchen.. lyckat som aldrig förr.. haha!
då kilade vi på maxi oxh handlade lite å sen for vi till sofia en stund..
senare kilade jag ner på stan och pause igen för att säga hej till micke och andreas, väl där va de ett litet gäng som satt och hade trevligt..
Slutade tillslut med att jag följde med dem på olles, faktiskt rätt roligt men som sagt så är de inte min grejj att va på krogen nykter.. men de var kul! :)
När krogen stängde pkte ja hem och sov! :p
På lördan klev ja upp pkte på jämtkraft och möttes av brudarna som va och kikade på fotboll, nu hade även Elina kommit! :)
Blev inte där så länge innan A ringde och vi skulle åka och fixa lite saker.. hela dagen gick åt till de men de gjorde inget, dagen gick fooort då och kvällen kom fortare, det vankades utgång! :D
For till moa, käkade me bästa tjejorna Móa, Elina, Sofia och Sandra drack got och hade hur roligt som helst.. sen kom grabbarna frus och kalasandet fortsatte tills vi gick mot krogen.. 
där fortsatte kvällen minst lika bra! FEEEET kväll helt enkelt.. De spontan utgångarna är alltid roligast! :D 

Söndag igår och ja va huur trött som helst,, låg mest och va död hela dagen..

Idag då?
Idag har jag hunnit med en låååååång prommis med sofia och har även betalt räkningar.. hmm?:p
Nu ska ja t aå byta om och sen kila på gymmet! sköntsköntskönt!

hejehjehejeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback