Innedag

Herre gud, klockan är ett och jag har inte ens klätt mig än.. vad ör de som händer med mig?
Men trotts min lathet vad det gäller påklädandet så har ja hunnit med en del idag..
Har tvättat några tvättar, så snart är de färdigt.. sen har jag även dammsugit och skurat lägenheten. Även dammtorkat.. så nu känns de frächt å fint här igen.. de gillar jag! :)
Kollade förretsen på yr nyss också och det ser inte ut som vädret ska bli så bra uppe i jorm i helgen ändå, och ja måste faktiskt erkänna att de känns bra, nu behäver ja inte ha nån ångest över att ja inte ska följa med upp!:p

igår följde jag med grabbarna på ute rinken i odensala och åkte lite skridskor.. shiit säger ja bara, de va den kallatse upplevelsen ja vare med om.. haha. de va så himla kallt så ja tror ja lämnade både mina tår och mina fingrar kvar där borta.. dock känns de som ja fått tillbaka dom nu, efter en natts sömn under ett skönt täcke! :p
Även att ja inte hade nån klubba med mig hit så ja fick låna johans som va 3 dm för lång så de va ingen hitt, nästa gång ska ja se till att ha med mig mina grejjer så blir det roligare! ;)

Ikväll kommer OS människorna tillbaka till stan och de ska hedras på stortorget, klart man måste dit och kika, ska bli spännande! :) 

ne, nu ska ja slänga in sista kläderna i maskin å sen kanske dra på mig lite kläder trots allt!

ha en bra onsdag. hejehejje
 

Kommentarer
Postat av: Sofiai

Svar: HAHA, jag vet ;) Kan du gissa vem de var? PUSSS <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback