hoting :O

hej å hå... snabba svängningar här..
egentligen hade ja ju faktiskt en del funderingar på att åka till hoting en sväng och stanna tills på tisdag.
Men igår efter ja hade skjtsat sandra till bussen så bestämde jag mig för att stanna i stan å bara chilla, ta hand om mig själv å  mysa.
Så ja åkte hem, duschade satta mig framför teven och hade de riktigt skönt, dock rätt tråkigt.
I alla fall efter ett samtal med min bror så bestämde ja mig för att slänga mig i bilen och åka till hoting ändå..
så igår typ vid 21.40 va ja hemma i hoting!
Så nu sitter ja här, ska fixa lite med alla arbetsgivar intyg å grejjs nu å sen få ja se vad som händer.
I morgon åker ja iaf tillbaka till stan igen!  Å då kommer anna så de blir fett nice. ;)

ska kila.
heeeeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback