dagens

Dagens bästa: Min favvo Malin norre hörde av sig med sjukt bra nyheter.. blev så glad att ja gått omkring med en töntigt leende på läpparna hela dagen:D är glaaadast för henne just nu för hon är värld av vara lycklig, de är hon veerkligen!!!
Denna dag har även bjudit på en del andra bra saker.
har även vara å hälsat på farmor på sjukan å sen på lillskrutten i tvåtjärn..mycke mycke kärlek till de! :D

Nu till Dagens sämsta: att de har snöaat, fy fan va deprimerande!! dagens sämsta 2 får bli att ja nockade mig själv idag och de gjorde så jävla ont att ja trodde att ja skulle se ut som ja hade vare i slagsmåål, meen ja är nog bara klen för nu äre bra igen!!

Annars då: planerna för helgen har ändrats drastiskt.. ser ut som de ska bli skitväder så ja skiter i jorm eftersom de bara va en dag ja kunde va där ändå.. så i morgon ska ja få umgås med mina hotings brudar å hotings grabbar vi ska chilla hemma hos mig å dricka gott och ha JÄVLIGT ROLIGT!!
Ska dock ta de lugnt etersom ja ska köra till stan på lörda!
Söndag ska ja som sagt jobba i badhusparken!! :)
Sen får ja se hur länge ja blir kvar.. på månda ska ja på arbetsförmedlingen en sväng å sen umgås med maala!!
vet inte om ja åker hem på månda kväll igen. får jobba hela nästa vecka om ja vill också, och jag behöver ju verkligen pengarna MEEEEN de suuuuger att va i hoting! ÅHHH, less ja blir på att inte ha nått jobb i östersund :S
aja.. de blir nog bra tillslut.
nu ska ja kila!

hejehejheejheejhejehjejejehehj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback