braochdåligt

Idag är en bra dag, men även lite dåligt..
Idag har jag varit på attendo här i lugnvik och träffat chefen där..
De va inte så spännande för det är samma chef som jag har i Hoting, så de känns super att man redan känner varann och vet vart man har varandra! :) de ser iaf himla bra ut och jga kommer ha fullt upp i åtta veckor i sommar, minst! så de är suuuper de..
De enda som kändes lite småjobbigt var att man jobbar varannan helg, men de kommer nog bra bra! Får hoppas att ja har sånn tur att ja är ledig de roliga helgerna!

Idag är de även väärsta fiina vädret, bara några få minus grader, klarblå himel och strålande sol, sånna här dagar gillar ja vintern!
Var tänkt att ta en promenad in till stan och kika lite idag, men de blev ändrade planer när farmor ringde och bad mig åka på jysk.. då tog ja bilden dit och sen åkte ja på lillänge och handade..
så nu är de gjort..
Klockan 17 stpr det spinning på schemat å efter de ska ja hem igen och laga oss npgon god midda.
Sen är kvällen helt oplanerad så ja är öppen för förslag! :)


Nu till det dåliga/jobbiga med dagen.
Idag är en sån dag när ja funderar, ja funderar på allt gammalt och inser att ja sakanr det så fruktansvärt mycke..
Jag saknar klassen, att gå till skolan varje dag och veta att ja skulle få spendera dagen me de skönaste tjejerna i världen: så MATHILDA, NINA, ELIN, MARIKA, TINA, MALIN, SANDRA OCH CAMILLA, om ni läser de här, KÄNN ER SAKNADE!
Jag sakanr också att kunna ringa Malin på håltimmarna och höra om hon va hemma, kunna gå dit å bara vara.
Jag sakanr all trygghet jag hade då,  Saknar känslan av att vara kär!
Ja, ja sakanr himla mycke just idag.. och de är klart ja saknar de varje dag.. men lite extra mycke idag. i morgon kommer allt kännas mycke bättre, det vet jag!

Men nått jag saknar precis lika mycke vaaaarje dag de är min hjärtis, EMMA SKOGLUND!
Jag håller alla tummar jag äger för att du får komma hem nästa helg! då ska ja krama dej tills du går av!

Ne, nu ska ja gå å slänga på mig träningkläderna och sen fara och svettas ut alla mina bekymmer!












Just nu längtar ja tils på fredag, då blire utgång igen med fiinfina flickor och jag ska ha min livs kväll, de är ett som är säkert!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback