vetvetvet

Här kommer ett sånt där inlägg jag pratade om , ett sånt där som jag skulle skriva när jag behövde skriva av mig lite..

Varje dag läser man och /eller hör om människor som råkar illa ut, människor som dör i en allt för ung ålder osv.
Även fast jag för några år sedan miste en grymt fin vän i en hemsk olycka, vilket bar med sig månader och år av sorg,  går man nu återigen i den trallen och tänker att "det händer inte mig, eller någon i min närhet", men visst så är det inte..
I fredags morse ringde min telefon och jag fick ett hemskt besked, IGEN.. det har hänt någon något, IGEN..
Den Senaste veckan har varit hemsk, en klump i magen som absolut inte vill försvinna.. Många turer mellan hopp och förtvivlan, många tårar men också många leenden när goda nyheter kommer!
Alla mina tankar alla sekunder på dygnet går till Gabbe just nu, och till moster och morbror och hans syskon och flickvän som finns uppe i umeå med honom nu. Jag vet att han kommer klara de här och jag håller alla mina tummar för att allt ska bli bra! Världens största styrkekram till er! <3

Så, ta ingenting för givet mina vänner.. lev varje dag!!
/ e <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback