Torsdag

En dag med blandade känslor hos fröken Wallin..
Dagen har varit bra., jag har fått träffa Sara som r hemma fårn stockholm och tänker stanna i två månader! det gillar jag grymt mycket och jag hoppas att vi hinner ses massor! ;)
Till och börja med ska hon med och dansa på lördag! right saris?!:)
Har även fått ha en del tid med kära fröken Norlén, skojjsigt att hon har flyttat hit till stan nu så behäver de inte va en hel operation att försöka få till att ses! :p

Förutom de braa sakarna så är de många tankar som snurrat idag. Exakt den här torsdagen för ett år sedan är utaaaaaan tveken topp fem på dagar över de värsta dagarna i mitt liv. eller kanske till och med topp tre.
Den här tiden för ett år sedan var allt bra, jag var lycklig, var med klassen, var taggad som faan inför vår poängjakt (som vi förövrigt vann;) och livet var grymt. Bara en vecka till studenten, inte många grejjer som kunde förstöra min kväll då..
Men även fast risken va liten så hände det!
Några timmar senare var hjärtat utslitet ur kroppen på mig och sen minns ja inte så mycke mer av den kvällen om ja ska va ärlig..
Nog pratat om de!  Är en starkare och bättre människa nu än vad jag var då..

Annars så tar lillen studenten i morgon, de ska bli kul att gratta han och träffa alla.. mest av allt längtar ja efter Neo, jag ska gosa sönder honom i morgon! mumsmumsmums!
Sen är frågan om ja ska åka hem till hoting i morgon kväll? hmm.. tror faktiskt de blir så., så är ja redo inför lördagen då jag lovar att de blir kalas heeeela dagen och styrdans på kvällen! FYYY FAN va roligt de ska bli!
logenpremiär, riktig sommar de!!!

eeeeeeeeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback