Tisdag

Godmorgon!
Har varit uppe länge fakiskt och hunnit med dagens löprunda.
Jag har varit alldes för lat nu några veckor men nu har jag tagit tag i saken och börjat springa igen, en tur varje dag gör att man mår såååå himla mycke bättre! det vet ja!
Igår va ja ut för första gången efter en period av lathet och tro det eller ej men jag var inte i så dålig form som jag trodde ja skulle vara och det gick så lätt,! :)
Som sagt har jag varit ut idag också och de va lika skönt ida med!!
Nu är jag nyduschad och väntar på att anna och kerstin ska komma, jag ska följa med dem runt på alla möbelbutiker idag och kika.. anna ska handla till deras nya lägenhet! kulkul!
Själv måste aj vänta eftersom jag fick veta idag att målarna inte kan komma och börja med min lägenhet fören den 21 juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alltså va?? fattar dom inte hur jag bor just nu, i ett kaos, UTAN möbler.. åhhh, jag blev så fruktansvrt less.. jag vill få i ordning och komma in i min vardag, det är ju praktiskt taget omöjligt i de här. ne, de förstörde min dag litegrann faktiskt.
men som sagt så är anna snart här och hon brukar ha egenskapen att göra mig på bra humör , så de löööser sig !;)

ha en bra dag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback