Måndag

hej mina vänner!
Kom precis hem från jobbet, blev ett kortpass idag också, många sånna nu framäver och jag vet inty eom ja ska gilla det eller inte gilla det.. men men, jag tar allt ja kan få,, nästan! ;)

Helgen har iaf varit bra.. I fredags tog eric studenten och familjen va här och grattade honom.
Efter allt fikande och så åkte jag till ström och lämnade min pärla där, men med mig tillbaka till stan fick ja en ännu finare pärla som redan fått mitt hjärta. Min TT är finast i världen och jag är lycklig ägare till den! ;)
På fredag kväll hängde jag med Andreas och danne på Pause och vi chillade där tills klockan va tolv, då kilade vi såklart upp till rådhuset för att se alla glada studenter stå och sjunga. härlig känsla och stämning måste ja säga!!
Overkligt ocksåm känns inte som sommar än..
vid ett körde ja hem andreas och själv åkte ja till lugnvik, hann vara där i fem minuter sen ringde eric och ville hem från stan.. han hade firat sin student klart tyckte han och va nöjd efter en heldag med festligheter! :)
eftersom ja va riktigt pigg fortfarande så bestämmde vi oss för att åka till hoting på direkten!
De va ett bra beslut för det var skönt att vakna i Hoting på lörda morgon! :)
På lördagen hann j amed en hel de.. åkte till dorotea och hälsade på farmor och farfar, passade medan på att gå på bolaget och inhandla massa gott tills kvällen bravader då det var preimär på logen!
Men innan de hann vi med en lunch hos mormor också!!
I alla fall, kvällen får ett klart godkänt, men de är endast pga den roligaste förfesten jag varit på.. härligt folk, massa sång och tok gjorde det hur bra som heslt.. när vi sedan lämnade hoting och åkte till tåsjö/brattbäcken blev det värre och kallare men men, så äre ibland.. Helt klart ett G iaf.. kanske ett svagt VG! ;)

Söndan blev lugn, hjälpte mamma och pappa med grejjer som skulle göras hemma och så.. Hann med att träffa andreas och neo en timme eller två också innan ja åkte tillbaka till östersund för en arbetsvecka:)

meen, nu ska ja kila ut på Ön och träffa Malin!
heejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback