Impad

Jag blir både impad och stolt över att de finns så många som troget läser min blogg även fast ingenitn hände rpå flera veckor..
Nästan så att ni gör att gnisstan kommer tillbaka igen! :)
ska faktiskt fundera på saken!
Har iaf bestämt mig för att ni ska få en liten uppdatering av mitt liv just nu..
Igår kväll kom jag tillbaka till ösd efter en hel vecka hemma i Hoting, helt ärligt så har det varit så fantastiskt skönt och egentligen ville jag inte åka tillbaka till stan igen, inte än iaf.. hade gärna varit hemma några dagar till.
men plikten kallade och man kan ju inte ha semester jämt heller! :p
I veckan har jag hunnit med en hel massa.
-Träffat massa vänner som jag inte träffar för mycke nu för tiden
-Träffat Neo och resten av familjen Wallin/Hendriksson!
-Haft fylla mitt i veckan och njutit av livet som det var förr (dock utan emmas:( )
-kollat på trav och känt den härliga stämningen av folkfest i Hoting
-Varit med i den årliga femkortsturneringen (grattis bergman till vinsten, grymt jävla roligt!!!!! )
-Spenderat hlgen i Ström hos sandra och dundrat en hel helg, en helt okej helg med sköna människor!
-Träffat stora delar av OP06-09 och det känns som ett hål i mitt hjärta har fyllts en del! ;)

ja, de va en liten del av vad min "semestervecka" bestod av!
Nu är jag som sagt tillbakai vardagen här i stan igen och jag käner mig en aning deprimerad. vet tusan inte varför.
Jag saknar Skogge så att jag går sönder. Jag vill att hon kommer hem, då skulle allt va som förut..
eller så skulle jag vilja spola tillbaka tiden ett år. då skulle vi vara vi och vi skulle ha världens bästa sommar framför oss!!
Fanfanfan!
Samtidigt känner jag absolut inte för att spla tillbaka tiden. under det senaste halvåret har jag ju faktiskt träffat sjukt många nya människor som jag inte tror att jag skulle vilja vara utan.. Livets gång antar jag men ja kan ändå inte låta bli att fundera på att allt var bättre förr..

Jobbar nu på mitt schema i fem veckor till, sen hänger jag löst.. och jag har ingen aning om vad jag vill göra.. Kommer att bli kvar här och plugga lite ämnen iaf men sen då?!?!?!?
Jag vill verkligen inte jobba i vården längre.. okej, jag trivs faktiskt med jobbet, jag gillar gamlingar och dom gillar mig så egentligen ska jag inte klaga MEN jag orkar inte jobba kvällar och helger.. JAG VILL INTE! jag vill göra nått vettigt av mitt liv, inte bara gå runt och vänta på att nått ska hända..
Jag vill bli nått, jag vill bli rik, jag vill älska de jag gör på dagarna och jag vill jag vill jag vill.. jag vill så mycke att allt bara blir en enda stor röra..
ibland vill jag det ena och ibland det andra..
Vill jag flytta?, vill ja bo kvar?, vill jag jobba?, vill jag plugga?
En miljard frågor som bara jag kan svara på.. Blä!

Ne, nu blev de här alldes för långt och tråkigt för er att ta del av, så ja ska sluta..

annars är livet riktigt fint, och i morgon börjar mitt nya liv. de ska börja med en detox. sju dagar till att börja med!  Jag hoppas att de ska få mig att må bättre och framför allt bli piggare och friskare! Såå, önska mig lycka till! :)

En sak till: jag har faktiskt världens bästa och finaste familj. jag älskar dom. BIG TIME!

Godnatt finisar! // E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback