förresten

Glömde ju nämna de säkert alla redan vet. de hemska (?) ovädret igår.. alltså shiiiiit.
Jag jobbade kväll igår och tänkte att jag skulle va lite hurtig och cykla runt till alla (på kvällen brukar man ta bilen för att de inte ska bli så stressigt) Precis när jag va ute i ingenstans så öppnade sig himlen och regnet bara ÖSTE ner, innan ja kom till nästan vårdtagare såg jag ut som en dränkt katt och jag kunde inte annat än skratta åt mig själv.. haha.. jag måste ha sett hemsk ut när ja kom in till dem, en efter en..
Men som tur va är jag inte gjord av socker och jag klarade mig galant ändå. Tur att jag bor så nära jobbet att ja kunde åka hem och byta kläder!
Annras tycker jag det är s¨grymt mysigt med åska och regn. hade gärna legat hemma i soffan under en filt och kollat på en bra film igår.
Meeen så blev det inte! :p

BTW så längtar jag som tusan efter att fasters andra lilla skrutt ska titta ut i världen, inte så länge kvar nu! :)

Godnatt, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback