Sjuk

ja, de är precis vad ja är.. en sjukis. Har varit så himla krasslig hela tiden från att ja kom hem från borga..
ont i halsen, hosta och urinvägsinfektion.. antar att man varit för dåligt klädd under nyårsfirandet.. men de har det varit värt! :)
Håller iaf på att gå mot bättringsvägen och de känns bra för jag har haft lite smått panik eftersom vi ska åka iväg på onsdag och jag har absolut ingen lust att vara sjuk då.. men som sagt, de är på bättringsvägen! :)
Håller på att bli galen av att sitta inne också.. de här är tredje dagen som ja knappt varit utanför dörren :O de är illa.. men nu ska ja faktikst snart klä på mig och åka in på verkstan för att städa min bil, det behövs verkligen.. ja är så himla kass på att hålla ordning.

Annars då: fortfarnade depp över matchen inatt.. GHAAAAA så arg ja va, ja kunde knappt somna om när matchen var slut, hade mest bara lust att fara ut å kuta nåra mil och skrika massa fula ord..
För det första, vad höll rundblad på med? och för det andra, varöfr fick han så mycke speltid? Mårts satte honom ett tag och det första han gjorde när han fick komma in igen va att göra bort sig totalt, iaf fick han fortsätta.. aja.
för det tredje, vad höll domarna på med?!  helt galet,
annars var matchen spännande och de va tråkigt att vissa grejjer fick förstöra den så fruktansvärt mycke..
Nu får vi tagga till bronsmatchen även fast de känns skit!


För att få upp humöret bjuder ja på nåra bilder:









Om ni vill se nåra bilder fårn nyår så tycker ja att ni ska gå in å kika på min Annis blogg. den hittar ni
här!



hejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback