Landat

hej mina vänner!!
jag har ju lovat att ni ska få ett fint inlägg om vår resa, men tyvärr får ni nog vänta en stund till med det då ja vill kunnalägga in alla bilder, och eftersom man kamera har fått nå fel så att ja inte får in de på datorn blire svårt.. men när ja fått till de kommer det! så ha tålamod! :)

Jag har varit dålig på att blogga nu ett bra tag, men tänkte kanske göra ett försök att bli bättre igen.
Just nu sitter ja i mitt nya hem som är hos eric i lugnvik.. igår flyttade ja hit alla mina grejjer så nu bor ja verkligen här.. och de känns konstigt, men himla himla bra!!
hela dagen igår gick till att grejja i lägenheten, mublera om för att det skulle passa oss både, inhandla en del nödvändiga saker osv. det tog tid men när de var klart blev det faktiskt fint, veeerkligen!! :)

Idag tänkte ja börja ringa och söka lite jobb, om ja ska vara helt ärlig så tar det emot liiiite grann, gillar inte att ringa till folk. (ja, ja vet ja är snart 20, men de är segt ändå)
men de ör bara att göra de, om man vill överleva! :p Men om nån av mina trogna läsare vet om nått fett jobb i östersund så hör gärna av er!!
Sen så kommer sofia tillbaka till stan idag också så ja tänkte nog tvinga med mig henne ut på stan en sväng för lite shopping senare! De blir nog bra!!

Nu ska ja bjud er på några bilder och sen kila vidare!








Kommentarer
Postat av: tiny

galet va smal du har blivit vackra människa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback