hemska händelse

Som säkert alla vet så blev Roland Hedberg igår träffad av en puck under en hockey match och avled..
Heeeeelt galet, :S Och även om det är grymt hemsk hela grejjen så fick han iaf dö på sin post, dömingnen var verkligen hans livsuppgift!
R.I.P Roland Hedberg!
Kommer bli fel när någon annan kommer vinna coopertestet på kursen nästa år!


I alla fall så har nu hela familjen åkt hem igen, till å med eric.. så nu är men helt ensam i lägenheten å de är rätt skönt fakiskt! :)
Matchen i brunflo gick inge vidare ida å de förlorade me 5-3, trisst. men de va en rolig match att se! :)

Månda i morn igen och vi får se vad veckan har att erbjuda, verkar inte som det blir någon resa till Sälen iaf som ja hade planerat, känns trisst när det är så kallt+ att ja har en match på sönda så de blir så jäkla stressigt, men när hockeyn är slut för min del ska min första lediga helg spenderas i sälen hos min bästabästabästabästa!!

jag bjuder på en gammal bild som ja hitta i den här datorn som ja ine använt på läääääänge! ;)



heejhejjjj


Kommentarer
Postat av: Anna Marica

TACK så mycket för bilden. Hämnden är ljuv... Du! Det blir inget Östersund för oss, Arre kunde inte läsa Basåret där :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback