i'm sorry

jag ber om ursäkt mina kära läsare för mitt dåliga humör i morse.. Helt seriöst så var de här en av de värsta mornarna jag har varit med om.. Jag kommer snart att få magsår av alla jävla tankar som ja har just nu. fett jobbigt, ångest på HÖÖG nivå!
men ju längre dagen har gått desto mer har mina frågetecken börjat räta på sig.. Jobb i sommar verkar lösa sig och jag blir kvar i östersund. vilket känns himla bra trots allt.. skulle kännas hemsk att måste flytta permanent tillbaka till hoting igen.. Hoting är ett ställe som ja verkligen älskar, men ja behöver distans från det för att kunna uppskatta det.. och de känns lagom att bo 15 mil bort..
Iaf, får klartecken till 100 % om jobbet nästa vecka, så ja hoppas de kommer lösa sig till något bra!
Den frågan som dock fortfarande inte är löst än är vad tusan jag ska försörja mig på tills att sommaren kommer..
Just nu ser det ut som att ja kommer åka hem till hoting och jobba hos pappa lite nu och då.. Hela nästa vecka kommer nog spenderas i Hotng på Plasthuset..
Så ja måste tyvärr säga till alla er här i stan som hade tänkt komma på tårtkalas att det nog bli inställt.. men vi tar igen de sen, när ja är tillbaka igen! ;)
OCH för er som missat att det skulle vara tårtkalas här är det för att ja faktiskt fyller TJUGO ÅR på onsdag.. shiit, sjukt!
Så nu på kvällskvisten är det en liiiite mer positiv Emilinda som sitter här, och nu vill ja bara att klockan ska gå så ja kan få bänka mig framför tven och se damkronorna kriga mot canada!


såå! hejhejehejehejhejehejehej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback