Helt galet!

de är liiiite mer än en vecka sen ja kom hem från thailand nu, och det är helt galet, för när ja tänker på de så får ja världens ångest. VA?!?!?!?  Man uppskattar det typ inte när man väl är där.. visst, ja hade de HUR BRA SOM HELST och jag njöt verkligen av att vara där men ändå. jag skulle ha tagit vara på tiden mer känns de som. jag menar, de sista dagarna längtade man ju till o med hem.. shiit alltså...
Måste ta mig i kragen och beställa en ny resa, så man har något nytt att se framemot. helt klart!  så måste det bli!!!

Idag har ja inte gjort ett skit, eller jag har tvättat en maskin tvätt, och ringt om lite jobb. så de känns ju himla bra iaf..
nu ska ja nog klä på mig och ta mig till stan för att handla hem lite nödvändigheter. sen ska ja nog kila på friskis och svettis för att införskaffa ett gymkort. brabrabrabra!

hejehjehejehejehehejehej!




Faster saknar sin prins!!
  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Utomlands i maj? :D Jag hänger på!!! <3

2010-02-01 @ 22:31:29
Postat av: Emilinda

SV t. Sofia: Jaaa, vi är ett gäng som har planerat att kanske åka i maj faktiskt. och nu blev de genast ännu kuligare om du också hänger meeed! <3<3

2010-02-01 @ 23:10:54
Postat av: Mathilda

vad roligt att du ska börja träna på friskis! Då måste vi följas nått framöver tycker jag :) Pusss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback