nån speciell

de här inlägget tänker ja ägna åt nån som är väldigt unik och som jag är väldigt glad att jag har!
Jag har en hel drös med vänner, några närmare än andra och jag älskar er allehop och har inte glömt er.. de vet ni!

Min kusin, syster och vän AnnaMarica Ek! FY FAN vad du är bra!
Tänk att jag hade sånn tur att min moster och min morbror tog ett sånt bra beslut att skaffa dig, en liten sladdis, och flicka blev du också efter två större bröder..
Alla kunde ju lista ut hur det kulle sluta och alla hade rätt.. du blev en bortskämd liten snorunge som fick all uppmärksamhet i världen! ;) hihi!
Men vad gör väl de? du va värd varje sekund!
Under våra 20 år på jorden har vi inte alltid varit lika tighta, men vi har alltid haft varandra och vi har alltid vetat de.. så är det!
Idag är hon en av mina absolut närmsta vänner, hon vet allt om mig och vi gör galna saker tillsammans!
Vi behöver inte prata med varandra för vi förstår ändå, ibland blir jag rädd hur sjuukt lika vi är, och samtidigt så fruktansvärt olika.. Alla som känner oss båda två väldigt väl vet precis vad jag pratar om!!
Vi har stora planer om framtiden.. Vi ska ha barn samtidigt och vi ska bo på nått fint ställe, helst på samma gård ! längre i dessa planer har vi inte hunnit men de kommer, tro mig!
På kortare sikt har vi också stora planer.. Vi håller just nu på med en lista.. På den listan finns just nu 10 punkter över saker vi ska göra innan vi dör, listan är tänkt att den ska bli minst dubbelt så lång och till nyår ska den vara spikad..  första Januari tvåtusenelva går startskottet och vi får börja beta av listan.. JAG SER FRAMEMOT ETT LIV FULLT AV UTMANINGAR SOM VI TILLSAMMANS SKA KIRRA! du är så jävla bäst och jag är lyckligast i världens som har en sånn som dig! PUSS! 

 

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas en helg i Strängnäs finns med på den listan, innan ni dör!!!! ;).. <3<3<3

2010-12-02 @ 10:03:27
Postat av: Anna Marica

Du är världens bästa. Jag älskar dig mest av allt. Kärlek <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback