veckan som varit

Precis hem kommen från jobbet.. shiit vilken dag de här har varit alltså..

Meeeen i alla fall så han veckan med mina favoriter varit otroligtjävlaheltunderbar! egentligen har vi inte gjort så mycke förutom att käkat gad middag, druckit vin, myst och bara njutit av varandras sällskap, men de har räckt 10000 gånger om för min själ har mått bra!
Igår morse tog vi båten in till stockholm och strosade runt, gick på grönan och hade mys.. blev 8 år igen och sprang runt som galningar och åkte alla karuseller! grymt roligt, jag kommer aldrig någonsin bli för gammal för sånt där!
Och mitt i Hela kalaset på grönan stöter vi på Gustav och Anna, sncka om otippat! De som just har flyttat till katrineholm hade åkt ner till stockholm över dagen! :) Passade perfekt eftersom jag faktiskt inte hann säga hejdå riktigt innan dom stack ner.. så nu mår hjärtat bra över de också! :)

efter grönan sa vi hejdå till emmis som åkte tillbaka hem till sandhamn, de va rikitgt tråkigt men snart kommer hon ju hem till oss igen så jag börjar räkna ner redan nu! :)
Sen gick jag och sandra ut på stan och käkade och sen begav vi oss till moa som var snälla och lät oss sova där, vi satt och pratade och tog de lugnt tills det var dax att hoppa i säng!!
I morse tog jag å sandra sovmorgon, fixade till oss, kilade ut på stan och käkade brunch och sen for jag till arlanda och vidare hem till östersund. planet landade 15.40 och jobb väntade 16-21.30 så de blev en aning stressigt men tack vare min ängel och föredetta svägerska malin  så ordnade sig allting och jag kom i tid till jobbet!
Nu har ja stått ut hela kvällen och ska alldes snart krypa i säng.. ska bli underbart att sova i sin egen säng i natt samtidigt som ja kommer sakna att ha sandra och emma på varsin sida om mig! men sånt är livet!

Annars då: den här veckan har verkligen inte blivit så hälsosam som jag hade hoppats på så nu äre nya tag som gäller.. usch, jag mår verkligen dåligt av att jag har låtit mig själv förfälla som jag gjort så from i morgon börjar mitt hälsosamma liv.. på riktigt!
Nu äre slut på sommarens bravader och nu ska jag vara nykter fram till den 1 oktober till att börja med. Om jag känner för det då, ännu längre! Nu ska tränings dojjerna fram igen och gammla Emilinda ska tillbaka! den glada och hon som trivs, trivs med sig själv! :) Jag ser fram emot att träffa den mehj igen.. jag gillar hemma såå mycke bättre än hon jag umgås med nu för tiden! såå, skärpning för min egen skull, och för andras också för den delen! :)

nej vänner, nu förtjänar jag att gå och lägga mig.. även fast klockan bara är strax efter tio på en fredag kväll!
Godnatt och hoppas alla har en bra kväll!
PUSSS! <3

BTW så saknar jag Neo och resten av hans familj sååååå mycket.. fastershjärtat gör ont just nu.. men på torsdag hoppas jag att dom är hemma för då ska jag och och gosa! <3 kärlek till er!
Och kärlek till min mamma och pappa som jag också saknar massa och till eric med!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Taaack emilinda :) Kram!

Postat av: sofiai

Pusspådig!!! Klart det blir middag imorgon :) <3

2010-08-26 @ 21:47:56
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback