Lördagsmorgon

Sofia bjöd på otroooligt god midda igår, fläskfilé men egna klyftpotatis och väärldens godaste sås och vilken sallad sen på de.. ÅH, det var helt fantastiskt.. vilken vän jag har alltså! :) Taack!! <3
Efter vi ätit middag så tog vi på oss prommisskorna och gick ut och gick en sväng, kändes bättre då att äta efterrätten sen- Fruktsallad och vanlilvisp. MUMS!
När vi va proppmätta och belåtna slog vi igång en film och sen satt vi bara och myste, finaste johannan kom och höll oss sällskap också! de va en perfekt fredakväll med bara en massa chill, PRECIS vad ja behövde! :)

I morse hade jag ställt klockan på 0800, klev då upp och klädde på mig och gick ut i den härliga höstluften! gick en prommis in till stan och passade på att sola lite. nu börjar jag känna mig som en människa igen, hatar att vara blek som ett lakan! :p
gick sedan hem och nu har ja nyss duschat, alldes strax ska jag trippa iväg till jobbet för att jobba till 21.30 men först ska jag lägga mig på soffan en stund och må gott under filten!
Hoppas ni får en bra lördag mina vänner!

Förresten, sist ja va i Hotng så skickade jag över alla mina miiiiiijoner bilder från mamma och pappas dator till min, så nu ska ja bjuda er på bilder i varje inlägg.
Slänger bara in några, spontant utan tanke! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback