läsarrekord

Shiit, läsarrekord idag! riktigt riktgit roligt faktiskt..
och förvånande att de är så många som håller sig kvar och läser, äen fast jag är så kass på att skriva!
Aja, min dag har bestått av en massa jobb..
eller jag jobbade från 11.10-21 idag ich de känns så ortoligt länge, tur att man inte har allt för många av dessa pass! :p
I morgon jobbar jag min 7e dag i sträck och min 10e av 11 dagar.. de känns att man har jobbat mycke nu men de kommer det vara värt i morgon klockan 12 när jag får sätta mig i bilen, åka hem till eric, sätta mig i nästa bil och åka till jorm för att spendera tre lååånga dagar där!  Kommer bli sjukt härligt OCH välbehövligt!
exra bonus är ju att nåra av mina bästa kommer upp på freda eftermiddag och spenderar helgen där dom också,! kingkingking!

Nu, fröken är jävligt trött nu och tänker gå och lägga sej, så godnatt kompisar! ;)

// E '





INTE DIRRE IGÅR! :P

Kommentarer
Postat av: sofiai

men inte okej!!

Postat av: mathilda

haha, sötbilden längst upp :P

2010-08-08 @ 14:22:52
URL: http://mathildastrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback