Hoting/ösd

kass på att uppdatera er om vad som hände ri mitt liv.. jag vet.
men jag har verken tid eller ork känns de som.. men nu kommer ne liten snabbis hör för er som är intresserade!
Sen ja kom hem fårn sandhamn har jag jobbat dygnet runt känns de som. dock en väldigt intensiv helg och månda tisdag så va faktiskt ledig i 2 (!) dagar nu. (igår och idag) Så i tisdags när jag slutade 21.30 kom sofia och hämtade mig och skjutsade mig till bussen som tog mig till ström, där stod mamma snällt och väntade på mig, vi åkte hem till hoting och jag slocknade på momangen! Mysigt att sova i sin gamla säng i sitt gamla rum! :)
Igår morse klev ja upp rätt tidigt, tog de lugnt och sedan tog jag bilen och kilade upp till Raja för att hinna träffa farmor och farfar en sväng när ja va hemma, va jätte länge sen ja träffade dem båda så de va hiiiimla kul, och dom blev så otroligt glada när jag kom så de gjorde min dag! :)
När jag varit där en stund och stillat mitt begär av farmor och farfar tid så åkte ja andra vägen hem och passade på att gå in och mysa med Neo och therese en sväng också, :)
Threse har världens mage nu och snart är de dax för en till liten att titta ut, usch vad jag längtar efter den! :D
mysmysmysmsmysmyss!
åkte sedan hem till hoting igen och nästan dirket vidare till ström för hockey möte.
till hoting igen ocg lite mys med mamma innan vi samnade båda två! :)
Idag har ag inte gjort många knop, klev upp, tog en prommis, lunchade med storebror, solande, duschade och åkte sedan in på byn och sa hejdå till mamma och mormor och for hem till ösd igen! :)
ikväll har ja sett på hockey och de va inte precis nån fröjjd för ögat, men vi hoppas på att de blir bättre när säsongen drar igång på riktigt, och de tror ja också! :)

Annars så fick ja ju träffa sandra och de är alltid lika trevligt, jag har tur ja som har en sån otroligt fantastiskt vään! <3

imorgon jobbar jag 7-17, sen ska jag bli bjuden på middag hos Sofia och de kommer bli så myysigt.. kommer absolut bli en trevlig fredag kävll iaf och jag längtar tills jag slutar i morgon!
Helgen består sedan av jobb och veckan är sen rätt så oklar.. börjar iaf plugga på onsdag och måste faktiskt erkänna att jag gruvar mig en aning, men det går säkert bra (intalar jag mig)


ne, nu har ja skrivit alldes för mycke och ointressanta saker.. säkert helt osammanhängande också men ja orkar inte läsa genom skiten så ni får ta de som det är! ;)

Ha en bra helg! PUSSS!/ E




Resten av inlägget tänker jag tillägna pecka och hans familj.
Tänker på dem 24 timmar om dygnet just nu, och även om man har väntat på den där dagen en period nu så känns allting så otroligt overkligen, konstig känsla som inte går att sätta ord på. sorgligt och så himla orättvist!
Men jag  hoppas han har kommit till en bättre plats nu och att han är frisk där han är, att han är den gamla pecka igen och att  allt är bra!
Vila i frid Mannen,
Kommer att behålla alla galna och roliga minnen jag har med dig inom mig, jämt!
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback