Hemma

igår eftermiddag kom vi hem från en helbra helg i Jorm med en massa sköna människor och en massa, massa skratt!
På fredag kväll kom Anna,arvid, gustav och anna upp till Jorm och då vba vi hela ligan samlade.. vi åt god middag och myste på, grabbarba åkte ne rpå byn för lite kalas medan vi tjejer stannade hemma och tog de lugnt och laddade upp för en tuff lördag! ;)
Lördagen kom och ingen va mer nervös än mig.. Som ja skrev tidigare så hade jag inga förväntningar på resultat men de är klart man är nervis ändå.
Vi åkte ner på byn vid 12 tiden för att se när superstar klassen skulle göra sitt, det var grymt fint väder och vi njöt i fulla drag!
När klockan närmade sig tre tiden kilade vi ut till våra positoner och bara väntade på att de skulle bli dax att köra! Jag skulle ta över från eric som simmat ut till ön där ja stod därefter skulle jag löpa över ön som är drygt 3 km lång och sedan lämna över till gustav som rodde in till land igen..
i alla fall, men 3 km långa strääcka kändes som 3 MIL, det va blötmys hela vägen och vartannat steg jag tos sjönk jag ner till knäna, d eär utan tvekan mina 3 värsta km i HELA MITT LIV, jag trodde jag skulle dö.. MEN jag utförde det och även fast de gick dåligt kunde jag inte ha gjort bättre.. för jag va HELT slut!  Dåligt tränad som jag är har jag inget att skylla på, men jag skulle säkert kunnat gjort det en gnutta bättre om jag inte hade haft urinvägsinfektion.
Vi gjorde alla vårt bästa men de räckte inte långt, vi blev faktiskt sista lag in i mål! :)
MEEN, vi var glada ändå och firade med skumpa och kalas på kvällen! Vi åt en grym middag, duschade och fixade oss innan vi åkte ne rpå förfest i jorm och sedan blev det dans..
Sjukt sköna människor förgyllde kvällen och de blev hur lyckat som helst!
Eftersom jag inte äger en hel kamera har jag inte tagit en enda bild, men kolla in
http://annamarica.blogg.se så hittar ni några bilder från helgen! :)

Idag då?
Idag skulle jag egentligen jobba, MEN min urinvägsinfektion är värra än helvetet just nu så är hemma i hoting fortfarande och väntar på svar från farbror doktorn, har varit dit tidigare idag.
Så nu hoppas jag han ringer snart så jag lugnt kan åka till stan och jobba resten av veckan! JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK!

Aja, hoppas ni vänner har haft en lika bra helg som mej!

Heeeejråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback