finner inga ord

Äntligen hemma fårn en dag på jobbet.. ska snart lägga mig i sängen och sova för att ladda om batterierna för att jobba 7-21.30 i morgon.. känns grymt obbigt men jag fixar allt!!!

Idag äre inte vilken dag som helst heller. Det är den 13/8 och erik, vår finaste ängel skulle faktiskt ha fyllt 21 år idag.. så grattias till dig min vän, vart du än är!!! saknar och tänker på dig varje dag! <3

Dunder -06




annars då? Livet är jävligt bra just nu.. känns som man börar bli människa igen och om två dagar kilar jag norrut, KIING!


Kommentarer
Postat av: sara almqvist

Norrut? ska du inte söder ut?:S

2010-08-15 @ 18:46:25
Postat av: M

Haha, tänkte precis skriva samma sak som Sara!

2010-08-16 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback