Augusti

hallå mitt gäng!
3e augusti var just förbi och vi gick in i 4e (rätt logiskt), det här gör mig både, arg, besviken, glad, ledsen, lättad, förvånad och ja, som sagt.. de är en hel del blandade känslor i detta..
Det är redan augusti?? va vart har sommaren tagit vägen? Jag tycker inte ens att den har kommit ännu..
Det här blir ett rätt klagigt inlägg men ja behöver det just ikväll, de gör jag! 
jag har haft en heeeeeldel finfina stunder med mina fina vänner som jag är så tacksam över att jag har, varje dag.. jag är lyckligt lottad som har så otroligt fina och bra vänner.. MEEN, jag har jobbat som en galing och annars vet ja inte.. jag har inte varit mig själv rikitgt..
Aja, jag antar att det är sommaren 2009 som satt ribban sååååå högt att jag aldrig kommer bli nöjd igen, men jag gör de bästa av situationen och med mina fina blir allt bäst hursom! :)

Btw har jag de bästa på hela sommaren framför mig fortfarande.. den 16e sätter jag och min Bästastebästastebästaste Sandra oss på flyget och pker ner till älskade och efterlängtade emmis i sandhamn och lever rövare några dagar.. såå, det finns stoora chanser att den veckan kommer höjja den här sommaren till skyarna, och det siktar jag och tror på att de kommer göra! för de kommer bli grymt och jag ska krama emmis så länge som jag bara får när ja träffar henne, usch vad jag längtar!! :D
och nu äre bara typ två veckor kvar! I LIIIIKE!

Annars då? Yran veckan är över och ooj vilken vecka de har varit, har varit ute i princip varje dag i en och en halv vecka nu + att jag har jobbat heltid samtidigt,  så kroppen och knoppen är sliten som fasen måste jag erkänna, börjar dock komma igen nu och de känns bra! :) Tack iaf alla ni som var med och gjorde yran 2010 till en heelt okej vecka, men mycka dans och skratt!
I helgen väntar nästa bravad och då går det omalade "jormrunt" av stapeln.. Vi ska delta och jag hoppas på att de ska bli roligt, inga förväntningar om vinst eller så, men förväntningarna på att de ska bli riktigt roligt finns där!
Jag lovar att jag inte ska vara så seg med en uppdatering om resultatet sen efter helgen! ;)

Här, vsg, efter denna läsning tycker jag nu att ni ska läsa de här! åter igen! bästbästbäst och jag saknar verkligen tiderna.. En sommar utan Hoting är ingen riktig sommar för mig, ÄN!  PUSSSSSSSS

http://emilindawallin.blogg.se/2009/september/resume-av-min-sommar.html 

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback