Torsdag

Idag har det varit torsdag hela dagen och jag har varit ledig..  Faktiskt riktigt skönt, fast jag har varit lat långa stunder av dagen.. men det får man vara ibland..
Imorse steg jag upp klockan nio och plackade ihop lite här hemma.. Senare, vid halv elva slängde jag mig på cykeln och cyklade till "faster Ingrid", som är min morfars syter och som bor här i stan.. Jag har tänkt hela tiden sen jag flyttat hit att ja ska hälsa på henne men det har som inte blivit av tidigare.. men nu tog jag mig dit och hon är verkligen en härlig dam. jag gillar henne otroligt mycket.. vi satt ocg pratade och drack saft och åt skorpor.. så himla trevligt! :)
När jag varit där nån timme eller två så cyklade ja upp till Sofia och vi gick ut på en långpromenad.. verkligen härligt väder ute idag även fast det varit mulet.. :)
Sen kilade jag vidare till maxi och handlade lite och sen hem.. sen dess har ja sen bara varit hemma, tagit en lång dusch och endast måt jävligt bra! :)

Har kikat på "familjen bernadotte" ikväll som gick på 4an och jag måste bara säga att jag är en av dem som tycker de är så himla fint att ha monarki, jag vill aldrig att sverige ska avskaffa det. jag älskar kungafamiljen och jag är stolt över att ha dem! :)

Valborg i morgon, kommer bli en hemskt lugn kväll eftersom jag jobbar på lrdag och börjar sju.. Men Sandra och troligvis Emma kommer iaf hit och vi ska ut ändå och kika och träffa lite folk så de kommer nog att bli roligt! :)
mina pinglor de där! :)

Valborg betyder också att Min favvis Annamarica fyller 20 år, även min andra kusin josefine blir hela 20 OCH min farfar fyller år i morgon.. hela tjocka släckten på en och samma dag är inte illa pinkat ;)
även kungen blir ju ett år äldre år i Morgon.. :) vilken dag!
Vädret ser ju inte så lovande ut men jag hoppas att vädergudarna ändrar sig, skulle vara härligt med en gnutta sol! :)

JAG SAKNAR MIN MAMMA OCH PAPPA FETT MYCKE JUST NU.. men om en och en halv vecka ska ja få träffa dem om allt går som planerat! :) jag längtar.. hihi!
Även fasterhjäärtat börjar skrika efter lillen nu så ja hoppas hinna träffa han med. han fyller ju faktiskt sitt första år om två veckor.. de är inte klokt vad tiden går fort! lillplutten min! <3

men nu ska ja fortsätta mitt soffhäng tills jag blir trött och somnar, ;)

Ha en bra kväll! <3



Bjuder på en bild av nåra av mina favoritgrabbar, tagen på halloween -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback