Tisdag

Är ledig ganska många dagar den här veckan och idag är en av dem..
Har hunnit med en långpromenad med Sofia på morgonen, och de va hilam härligt.. känns som att man skulle kunna fortsätta gå i evigheter! från börjar blåste de som attans men de lugnade ner sej. :)
For hem och duschade och sedan mötte jag upp andreas på stan för lunch, stackars liten va alldes sliten sen helgens bravader. haha!
Skönt att man var så himla lugn och att de bara blev en dag när man tänker efter! ;) tss!
Nu kom jag nyss hem och har levererat några kartonger till en av pappas kunder, snart känner jag mig som en liten privat försäljare till plashuset här i Östersund, men vad gör man inte liksom? :)

Tänkte att ja skulle plocka ihop lite nu och så, diska bort så de blir snyggt här.. så ska ja nog ta å damsuga och torka golven i morgon när jag ändå bara jobbar till 12,:)
På torsdag får jag troligtvis finbesök av min efterlängtade skogge, så då måste jag ju ha fint!
Ska springa ner i tvättstugan å boka en tvättid också, så att ja kan tvätta alla sängkläder som ligger och väntar på att få bli tvättade och sedan ska ja ta bilen upp på maxi och handla!!

Hoppas ni har en fin dag!
hejeheehehjehjhj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback