Tisdag

Igår när jag åkte hit med mamma och pappa så passade jag på att ta hit en cykel.. Jag älskar den verkligen, mitt liv har redan blivit lite mindre komplecerat nu när jag har en cykel här.. de är så lätt att bara slänga sig iväg på cykel istället för att ta bilen, måste hitta parkering osv.. dessutom är det bra för hälsan.:D
Dock är min cykel vääääldigt gammal och heeemskt FUL, men de gör ingenting.. då kanske jag får ha den kvar!
Det var meningen att ja skulle fixa i ordning den, måla upp den å köpa nya delar till den.. men jag har får bråttom för de,. för ja ville börja cykla NU, så den får duga som den är! :)
Idag har jag hunnit med en tur upp på maxi för att handla, nu är ju eric tillbaka igen så nu är de bäst att kylskåpet har något vettigt innehåll, haha!
Sen har jag hunnit varit på kurs mellan 13-16 med jobbet, var faktiskt lärorikt och roligt :)

Efter kursen kilade ja in på stan en sväng igen för att lämna in lite papper till mamma och på vägen hem såg jag årets första tussilago.. ÅHHHHH, jag är kär!!!!!!!! vårvårvårvårvår!

Ikväll hoppas ja på att de blir en långprommis med Sofia, bara hon slutar jobba så han kan svara i telefonen nån himla gång! ;)

hejhejheeeeej, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback