Söndag

helgen är redan slut, alltså vart tar tiden vägen egentligen??
I fredags kom anna hit till mig som jag tror jag nämnt tidigare! Hon åkte runt på sina arbetsinterjuver och mellan att jag skjutsade henne så hann jag på mittuniversitetet för att träffa studievgledaren där, så nu är det klart att ja ska läsa matte till hösten, om ja kommer in såklart.. ska faktiskt läsa både matte B också för att friska upp minnet lite innan C kursen börjar, så de känns bra! :)
För anna gick det bara fint på intervjuerna och jag är så stolt över henne och glad för hennes skull OCH för min egen såklart! Sommaren kommer bli feet om dom tar sig hit! :D
På kvällen åkte vi in till stan ock pause för en middag och chill.. så himla mysigt.. vid halv elva åkte vi hem igen och sov, vi skulle ju upp tidigt på lördagen för att åka till övik och bada.;)
Väckaren stod på halv sju på lördan.. vid kvar över kom vi iväg och när vi kom fråm till övik mötte vi upp Arvid, gustav och anna som åkt från hoting.. Vi badade hela dagen och de va gaalet roligt, vi alla blev små barn igen å de är sköönt att man kan få bli de igen.. kulkulkuul!
Dock var de faktiskt inte riktigt lika roligt som man minns att de va när man verkligen va 10, men nära! ;)
När vi plaskat tills vi va less åkte vi och hämtade upp ante och for och käkade.. det var trevligt att få träffa han en sväng också, inte allt för ofta de händer nu ju! :)
Sen åkte Arvid, gustav, anna och jag hem till hoting medan annam åkte hem till näsåker..
Hela vägen hem velade vi fram och tillbaka om vi skulle åka till ström på dansgala men vi kom tillslut fram till att vi skulle skippa det, och tuur va väl de.. När ja kom hem däckade jag i soffan och där låg ja resten av kvällen.. haha.. vaknade till lite nu och då men va för trött för att flytta mig.. haha.. vid tolv masade ja iaf mig upp ur soffan och gick ner å la mig på mitt flickrum! :)
I morse klev ja upp vid halv tio och klev upp och klädde mig och sedan kilade ja in på byn för att hinna säga hej till mormor innan ja skulle åka hem klockan 11!
Tyckte inte att de var nån mening att stanna i Hoting längre då alla ändå är i jorm (otippat va?)
Så klockan elva satte jag mig på bussen och resan gick faktiskt ganska fort.. va framme i stan vid två och då kilade ja på pause och sa hej till andreas å hans vän, chillade med dem en sväng tills min buss till lugnvik gick, hade gärna stannat på stan i det sjuuuuuuuukt fina vädret och följt de till badhusparken men jag orkade inte dra på väskorna så ja åkte som sagt hem!
Har istället suttit på ballkongen här och njutit av solen, shiit vad ja älskar de här vädret!
Har nu precis duschat och ska ta å hoppa i lite kläder!!

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag har haft!!


 
Faster saknar sin grabb otrooooooligt mycke just nu!<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback