Onsdag, sandras dag!

Onsdag idag och jag har gjort min andra dag av inskolningen på hemtjänsten. gick himla bra och de måste överhuvuderna också tyckt för redan i morgon ska ja börja jobba på egen hand. Himla roligt men framför allt skönt och bra för plånkan! ;)

Rubriken då? Jooo, världens bästa Sandra tog sitt körkort idag. mycket bra gjort så ett FETT GRATTIS TILL HENNE, pusspårefavvisplutt!<3<3

50dagarns för studenterna idag också. så grabbarna skulle ut och ja va faktiskt täbkt att åka dit å se så dom skötte sig men jag har fastnat här, trött som ja vet inte vad.. märks att man inte är van att göra speciellt mycke på dagarna:)
Har knappt ens klätt på mig efter springtur och dusch, :p hahaha!

50 dagar kvar till studenten, heeelt galet att det snart är ett helt år sedan de va jag som tog studenten.. om åren fortsätter gå lika snabbt som de här har gjort vet ja inte vad som händer.. Nu måste ja börja ta vara på daganra mer tror ja! :p

Ne, nu ska ja krypa ner under täcket och må sjukt gott!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: s

taack snyggo! du är bäst! <3

2010-04-15 @ 10:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback