Måndag

Helgen är slut och den har bestått av massa jobb, så underbart jävla härligt de är att äntligen fått börja jobba.. + att jag stortrivs på mitt nya jobb. Så just nu tror ja inte att livet kan vara så mycke bättre.. eller det är klart att vissa små detaljer skulle ju kunna finjusteras en del men ändåååå! :)
Igår efter att kag slutade jobbet vid 12 så åkte ja hem, åt lite lunch å sen packade ja in mig i bilen och begav mig till Hoting. Måste ju hem och byta däck nu ju..
Fick träffa fasters favoritgrabb igår också så nu är fastershjärtat nöjd en liten stund till! :)

Måndag idag och nu ska ja snart klä på mig och åka in till pappa på jobbet så ska han få byta däck åt mig.. mohhahaha;) åsså ska ja även fixa iordning en cykel som ja ska ta med till stan, de kommer bli hur bra som helst de!
Mamma och Pappa ska åka till stan i eftermiddag så det passar ju perfekt att jag kan åka hem med dem nu när jag ska lämna min bil i hoting i veckan för att få den lagad..
bästbästbäst!
så nu har ja inte tid att sitta här längre


Eller förresten. jag tror kanske inte jag nämnt det tidigare men min systemkamera har iaf gått sänder och därför har jag fått ut pengar på försäkringen för att köpa en ny!
Är det någon vänlig själ som kan ge mig ett tips på en bra inte allt för proffsig kamera som skulle kunna passa mig?  skulle vara snääääääällt!

ha en bra månda!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback