fortfarande måndag

Egentligen så borde jag vara avis på alla mina vänner som ska till vemdalen på forum i helgen, och visst.. liiiiiiite avis kanske jag är men inte så farligt, för min helg kommer bli hur bra som hest den med+ att ja kommer spara en massa pengar som ja kan spendera när jag åker till stockholm istället! :) 
Iaf då.. På torsdag kommer troligen min böna EHansson och hälsar på mig. det ska bli heeeemskt trevligt eftersom de va huuuur länge sen som helst som vi sågs! :) 
Och på fredag byts de ena finbesöket ut av de andra för då kommer SSannemo till stan, M.M.M vilken helg.. trooligtvis kanske elina också kommer så de skulle verkligen vara perfekt! 
Kommer bli så bra så ja vill bara dö. synd att de bara är måndag än så länge men veckan kommer gå fort, hoppas jag! :) 

Snart kommer Emma hem från sälen också, och kommer faktiskt stanna inom 20 mils radie iaf tills i Juni nån gång, de fet gillar jag verkligen! då sak vi ta igen massa tid som sälen har snott från oss! ;) 

Snacka om att ingen har lika snygga å braaaaiga vänner som mej, jag har tur ja! verkligen!
Ni alla vet ju vilka ni är och ni är bäääääääääst, PUSSPÅATTNIFINNS! <3<3

Kommentarer
Postat av: sofiai

du är också brabrabra :) <3

Postat av: moa

Åh, gjorde du! Jag såg inte dig, helt inne i körningen :P Ja, men snart tycker jag!! Kom till vemdalen i helgen vettja, kommer bli sjukt skoj!!! :D

2010-04-20 @ 17:09:39
URL: http://moaullen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback