Stress

ja, mitt liv känns ganska stressigt nu, även fast ja tycker att ja inte har nånting att göra.. haha.
Matten igår gick faktiskt bra.. ja kom igång på lektionen och de känns rätt bra ändå.. hoppas bara det fortsätter att gå ungeför lika bra!
men i alla fall så åkte ja ju till stan efter lektionen med tron om att ja skulle kunna strosa på stan och hjälpa eric men att köpa lite kläder och bara kolla åt mig själv för att sedan idag gå i lugn och ro helt själv och shoppa åt mig. Men ack vad ja bedrog mig.. redan på vägen dit i bilden ringde pappa och sa att ja gärna fick jobba imorn. (idag alltså) och jobb innebär ju slantar så de är klart ja inte säger nej..
det innebar att ja shoppade åt mig själv och eric samtidigt och de blev inte som ja tänkt mej, men ja har ju pengarna kvar istället och får ta de en annan gång.. jag hittade iaf en del saker och vi hittade det vi skulle till eric :) Så de blev ju bra trots allt..
Efter vi va klar på stan åkte vi och hämtade sebbe och sen for hem till lägenheten och chillade en sväng och sen åkte vi på hallen och hämtade lars som hade tränat, vi åkte till frösön och slappade där i stället. Eric och sebbe blev fort less så ja skjutsade hem dom och for tillbaka till lars igen. Vi kikade på fotboll och sen kom Gustav hem, även han hade tränat !  vilka hurtisar va? :p haha!
iaf när natten började tränga sig på så tog ja bilen och åkte till lungvik igen för att sova eftersom att min sovmorgon och lugna dag på stan istället blev en tidig morgon för att hoppa på bussen hem och jobba.  Men de gick bra och klockan tio i åtta i morse satt ja på bussen. Sen har min dag bestått av jobb och jobb.
Idag har ja även löst mitt bekymmer med att ja skulle missa Neos dop i helgen.. egentligen skulle jag ju till härnösand på distriktskurs men de gick att lösa så ja får istället gå kursen på jämtlandssidan.. fy fanken vilken lättnad.. även att den kursen är i brunflo och de är ju nästan som hemma ju. Så den här dagen har verkligen varit en bra dag! :)
Nu väntar en löptur i skogen och sen får ja se vad kvällen har att erbjuda.
I morgon blire iaf jobb på cafét, så kom in på en fika :)






På bilden är min morfar och honom tänker jag på och saknar jag lika mycket varje dag. <3<3<3
men ja vet att vi ses igen!

// E , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback