Skärpning

Hallå hallå.
Dagen har gått ruskigt fort och de känns som ja inte hunnit med någonting alls.
I morse stod klockan på nio och jag klev upp för att åka till lövvik för att träffa min chef och få deligering. Klockan två (!) kom hon och det tog typ en halvtimma att fixa deligeringen..
Så precis hela dan hade nästan gått.. kändes verkligon onödigt med tanke på vad ja skulle kunna gjort istället.. men nu är de gjort så nu börjar ja jobba på onsdag! :) kommer bli kanon!
Annars så är mitt liv så himla upp å ner just nu.
Träningen har hamnat på sidan nu och det gillas inte.. efter min långa förkylning har det lixom aldrig blivit av att ja tagit mig i kragen igen.
Jag är en sådan person som måste komma igång och när ja väl kommit igång är ja en träningsnarkoman. Och när slutat så har ja svårt att komma igång.. men nu ska ja ta tag i mig själv igen och komma in i samma stim som ja varit i :)
Längtar riktigt mycke till ja kommer tillbaka till min dagliga löpning!

// E , <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback