nuså

Nu har ja lite tid och tänkte skriva lite om min helg. :)
i Fredags jobbade ja på cafét hela dan.. när ja slutatde klockan fem jämtade eric upp mig och vi åkte till dorotea för att vi skulle köpa ett par byxor till honom (som ja redan hjälpt han med en gång, men han lämnade de i stan och han var ju tvungen att ha ett par hela jenas på dopet) I alla fall när vi kom till dorotea så var det stängt på nennas så vi åkte hem igen.
Efter många om och men satt vi oss i bilen igen och åkte till östersund för att hämta byxorna.. 30 väldigt onödiga mil egentligen men de gick bra de med.
När vi kom hem därifrån var klockan nio och vi duschade och fixade och sedan slutade de med att vi åkte till kullberg och Lasse stefans. De var jag, Emmah, Pontus, linus och eric. :) johanna och hennes coola gäng kom från tåsjö också och vi hade en himla rolig kväll mitt i skogen. Ett måste nästa år igen! :)
När de slutat spela åkte vi tillbaka till hoting och en efterpärla med mycke vatten blev de hos hansson!!
Lördagen kom och idag skulle vi ju på lillprinsens dop. Jag klev upp lite tidigare än de andra för att ja skulle åka till tvåtjärn innan dopet och ta kort på skrutten med sina fina dopklänning! :)
Dopet var iaf jätte fint och Thereses kusin som sjöng måste ja verkligen skryta över! grymt duktig! Efter kyrkan åkte vi till avaträsk och fick lite mat och så! :)
På eftermiddagen åkte vi hem igen och även i kväll vankades det kalas. det blev en rätt så lugn kväll för mig och jag kan inte skryta med att de va särskillt roligt, men sånt får man ta.. fredan var ju däremot högt över förväntan! :)

På söndan trodde ja att ja skulle dö när papp kom in i rummet halv sju och sa att de va tajm att kliva upp. Ännu en söndag skulle spenderas i Jorm.. ja mådde pyton men orkade mig ändå upp ur sängen, slängde på mig lite kläder och hoppade in i bilden, väl där slocknade ja dirket igen och vaknade när vi kom fram.
medan grabbarna (pappa,östen och eric) fixade med stugorna så pysslande jag och mamma med lite smågrejjer. jag målade det sista träskyddet på altan och medan jag gjorde de så lyckades jag (fråga mig inte hur) färga hela håret med de.:S inte vackert och absolut inte lätt att få bort.. har tvättat håret ett x antal gången och de är fortfarande fett till tusen och äckligt. får ta en ny tvättarkväll ikväll och se om de blir bättre!  :p
På dagen fick jag pch mamma även tillfälle att plocka lite kantareller, vi fick ihop en del och ikväll har mammsen ätit upp de. själv avstår ja från svamp ja! . :p

Idag har ja jobbat hela dan. Och nu ska vi precis pka upp till tvåtjärn och lämna nå grejjs hos andreas och therese! :)
HAr fått önskemål om att visa min tatuering som jag har nere vid foten här i bloggen också, så här får ni den! :)
Dålig bild.. men ni ser på ett ungefär.. den är mycke finare i verkligheten och jag älskar den!!! :)


// E ,<3
 







Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snygg! Tyckte du också att det gjorde ont över fotleden och knölen? jag tyckte det var värst där :)

Postat av: Rebecca

Hehe å jag höll på att dö när det tatuerades på fotleden :S

Men det känns förjäkla bra när det är klart :)

I inlägget som heter "Toklycklig" så finns det bild på den, inte jättebra men det kommer bättre när den läkt :D

2009-09-09 @ 22:49:02
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback