Jobb

Idag har ja faktiskt jobbat..  Eller de va min andra dag på inskolningen på ingelsgården.. känns så himla bra att ska börja jobba där..
sex helt sjukt härliga äldre människor kommer förgylla mina dagar där! :)
I morgon ska ja också följa med och ha inskolning en sista dag.. sen börjar jag på månda! kul kul!

Idag jobbade jag från 14-20 så ja hade sovmorgon i morse.. men som vanligt kan ja inte sova och jag vaknade kring nio och ändå fick ja inte mycke gjort.. ja måste verkligen skärpa mej.. ja är kass på att va ledig!! 

Annars så går ja mest och väntar på att det ska bli fredag då vi packar in oss och åker upp till Jorm, ja älskar verkligen det där stället , verkligen!
Ska bli så skönt att va där hela helgen, andas frisk luft och bara må braa, läka lite! 
Mamma fyller 50 gamla år på söndag också så de ska vi väl fira lite! :)




Hoppas ni alla haft en bra dag ! // E , <3

Kommentarer
Postat av: Malin Blom

Åå du kommer verkligen älska stället. Det är underbart mysigt och jag vill verkligen inte sluta. Men jag lämnar över i trygga händer och det känns bra ;) Ha en super bra helg! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback