Hemma

Vilken himla helg..
Fredag- nio började jag mamma och pappa åka mot nordmaling, resan dit var väldigt odramatiskt.
vid 12 var vi framme och de lämnade av mej och begav sig själv vidare mot umeå och farbror och faster!
Själv stod ja där kvar alldes själv.. haha.. närå.. men dagen började tolv. Jag och den andra tjejen som skulle på campen käkade lite lunch tillsammans med coachen och gick igenom helgen lite. redan där såg jag att de inte bli en lättsam helg :P
Direkt efter lunch blev det fyspass tillsammans med hockeytjejera och sean ett ispass..
Efter det var det en hel massa teori innan det va dax för kvällning.
Jag och Stina gick på en promenad för att musklerna inte skulle bli så stela tills i nästa dag. våran lilla promenad blev en lång promenad då vi virrade bort oss i STORA nordmaling.. HAHA! Men tillslut hittade vi! :p
Lördag började med frulle, ispass, fystester, ispass igen och sedan efter det en match. + en massa teori och käk emellan.
Söndan hade vi en avslutande match och genomgångar hit och dit..  Efter de avslutade vi och fick åka hem.. dock fick jag endast åka till dorotea för där satannade jag tills Agnes kom och hämtade upp mig och det bar av till vilhelmina på träning!
Det har varit en mycket givande helg iaf och nu har jag så ont i kroppen så jag tror att den ska gå av när som helst. Men de är skönt. då  vet man att man har gjort nått!!

Idag blir en slapp dag och jag tänkte försöka städa lite här hemma.. Och kanske även att ja åker till stan ikväll, ja får se!!

Ha en bra vecka!

// E , <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, tur att någon gör de då :D Jaså, ja de tkr jag du skaaa :D Vad jag vet så är jag ledig, men man vet ju aldrig med Janica ;) haha! <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback