Dunderförkyld

Egentligen gillar ja inte att klaga i bloggen, de är inte de folk vill läsa.. men här kommer ett klaginlägg iaf..
ja blir så less, när ja väl blir sjuk så ger det sig aldrig.. så är de jämt.. ja vet inte hur många säsonger de har förstört.. Nu har ja haft ont i halsen i tre(!) veckor, och inte nog med de så helt plötsligt idag ha ja blive hur förkyld som helst.. täppt i näsan och hosta. BLÄ för sånt säger ja bara!
Måste nog ta de lugnt me springningen nåra dagar får ja se om de blir bättre.. Om inte så döör jag.. och förresten så hatar ja att göra uppehåll i träningen för de är så jobbigt att ta sig för när man ha vare lat nån dag..
ÅHHHHH.
Ne, nu har ja fått ur mig lite arghet så nu är de bra igen!  ;)

Idag har ja jobbat, som vanligt,:) men som ja ha nämt tidigare så blire bra slantar i slutet av månaden och de gillar jag.
jag har redan en(flera) plan(er) vad pengarna ska gå till så de är bara att slita vidare..
Min kväll kommer troligtvis att bestå av en lång promenad och sen tänkte ja ta hand om mej själv lite.. ta en lång dusch, ta hand om fötterna  osv.. ni vet allt de där man gör när man tar hand om sig själv :)
Om ja hinner hade ja även tänk städa garderoben.. ja lovar att över hälften av allt som finns i den använder ja aldrig. men frågan är, vad ska ja göra av allt? de känns så hemsk att slänga de.. aja, de är att problem jag får ta tag i sen..
ska även stoppa undan de mesta av sommarkläderna, för ja gissar att de inte kommer bli nå väder för nå korta short något mer den här sommaren iaf.. 
och som plåster på mina sommarsår får ja ha i åtanken att ja bara behöver vänta till januari för att få plocka fram dom igen! de känns hur bra som helst!!

// E , <3

och förresten, fortfarande himla kul att så många läser min blogg varje da,! :) få se vilka ni är?! :))


Kommentarer
Postat av: Sofia

Emilindaaa, du kan alltid posta några kläder till Eriksbergsvägen ;) <3

Postat av: Sofia

haha, är de så hemskt? ;) nej de tror jag inte.. <3

2009-09-03 @ 22:10:33
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej,

Kan inte du lägga upp en bild på din tatuering på benet? Mamma säger att den är jättefin :)

2009-09-05 @ 11:53:30
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback