090923

Vilken dag.
Jag vaknade i morse av att solstrålarna kom in genom persienerna(stavas de så? haha). Och finns det något härligare att vakna av? ne, ja tror faktiskt inte det.. jag hoppade ur sängen, tog på mig träningskläder och tog en lång powerwalk. SÅ himla skönt nu när luften börjar bli lite kylig, så himla friskt!
När ja kom in åt ja min frukost och sen tog ja en dusch.
Ikväll väntar jobb. :)

Gårdagen var en givande dag. När ja vaknat och fixat så tog ja bilen till Tvåtjärn och hälsade på Therese och Neo. Vi satt bara och mös framför tv'n i det ruskiga vädret..
Neo är verkligen den sötsate och bästa ungen ja vet. usch va en sån liten människa kan göra en glad! fasters skrutt de där! <3
När ja kom hem igen for ja upp på plasthuset och jobbade två timmar tills klockan var fyra. Och efter de så for ja dirket hem och städade bilen, eller ja slängde allt skräp som va i den och dammsugade den rejält.. bara puttsningen kvar och de får bli en annan dag :) 
Och tro de eller ej, men sen så fortsatte ja i min städar anda och städade mitt rum, som va mer än behövligt. Jag måste verkligen skärpa mej! Jag sorterade även i garderoben så nu är ja mycke kläder fattigare. men de gör inget eftersom det ändå bara är sånt ja inte använder.. så skönt att de blev lite mer plats nu. men de kommer nog inte vara så länge om ja känner mig själv rätt.. Haha
Men det bästa med all städning var helt klart att ja hittade min älskade klocka som ja nästan hade gett upp på att hitta. och kan ni gissa vart den låg? - Längst in i hörnet under min säng.. HAHA. aja, huvudsaken den kom fram och jag är överlycklig! :) 

Ne, nu ska ja gå å förbereda mig för en kväll med jobb.

Jag bjuder på en bild från helgen. Jag och Eric gick upp på fjället och såhär såg han ut efter halva vägen. HAHA! 




// E , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback