Sviken

Matchen ikväll gick rätt bra.. vi vann med 8-1 och jag lyckades göra tre mål.. Så de får klart godkänt, men inte ett dugg över de.. skärpning tills nästa match! :)
Men de är skoj att lira lite iaf, skönt också att de inte är allt för seriöst, passar mig perfekt! ;) haha!

Annars då, som rubriken lyder så känner ja mig om det är möjligt ännu mer sviken.. Varje gång ja får höra att en person har gjort "de och de och de" känns de som världens största sten bosätter sig i min mage.. de tär på mig. Jag önskar att ja vi inte hade några gemensama vänner så att ja slapp höra all skit..
Men men, ja orkar seriöst inte bry mig längre, om ja skulle göra de skulle ja palla. Förstår bara inte vart den person ja kände en gång har tagit vägen, eller om den någonsin funnits? Levde jag i en värld som egentligen inte fanns..? ingen aning längre, och härmed skiter ja i ALLT!
Blir så himla besviken,

Tur att de finns braaaaaaa människor som lyser upp min vardag, dom som gör de vet vilka de är. Och de personer är verkligen de bästa som finns, och jag är verkligen glad att ja har er! <3<3<3

// E , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback